tirsdag den 20. marts 2007

Virtuel Life

Efter en radio program på P1 Harddisken, omkring Second Life fik jeg lige løst til at prøve hvad det var for noget. Nu havde jeg også fået ny computer så nu skulle jeg da kunne bruge den.

Second Life supporter dog på nuværende tidspukt ikke vista, der er et problem deri.

Så fandt jeg There og fik lyst til at prøve dette.
Det var meget sjov i starten at man kunne komme rundt men jeg syntes ikke særlig meget om det.

Så havde jeg også hørt om Eve-online, har dog set det før for meget lang tid siden. Men fik set nogle video på youtube og fik så også lyst til at prøve det.
Det er faktisk et RIGTIG godt online univers og det kunne jeg godt tænke mig at kigge lidt nærmere på. Fik kørt hele tutorial igennem igår. Idag er der dog update til kl 17 så her får jeg ikke prøvet noget :(

Det var min lige min kommentar indtil videre!

Ingen kommentarer: