lørdag den 28. april 2012

iPad/iPhone pen

Jeg spekuleret om der kunne være en nemmere måde at bruge sin iPad med in med sin finger så den ikke fik alle de fedtede finger mærker.

Ved at søge på "how to make a pen for ipad", fandt jeg mange guide til hvordan man lavede en.
Youtube var som sædvanlig fyldt med guider.

De fleste brugte en kugle pen og noget blødt materiale.

Men vigtigst for det er at det er Electric ledende.

Dem der virkelig hjalp mig på vej var disse 2.

Denne guide bruger stanniol

Brug alm. rengøring svampe.
Selv fandt jeg ud af en kombination.
Lavede flere forsøge både med kuglepen og tudser. (nogle der ikke virkede i forvejen)
På hoved satte jeg lidt rengøring svamp på, så den forkom blød i det og satte så noget stanniol omkring.
Ser dog ikke pæn ud, men måske finder jeg nogle bedre materialle senere.

Eller andre der har nogle gode ideer?

Ingen kommentarer: