torsdag den 6. februar 2014

Minecraft 1.6.4

Jeg er kommet tilbage til Minecraft og har det rigitig sjovt med dette spil igen.

Jeg har så forsøgt at download Direwolf20 modpack via ftb.
Men jeg må nok indse at mine computer ikke kan trække dette.
Har derfor gået igang med at lave min egen privat mod pack.
Har kigget på, hvad jeg gerne vil have med og bruge og måtte derfor skære mange ting fra. Er vist på omkring 50 Mods installeret. direwolf har over 100 Mods. Med min Mods kan jeg få det til at fungere. Frygter bare når jeg kommer højre op i udvikling og få bygget en masse ting i min verden.

Men man kunne jo også bare spille Vanillia, dvs at man spille Minecraft UDEN Mods.

Min modpack list.:
buildcraft
Forresty
Ars Magic 2
Thermal 
Not Enough Items
Morph
Jabba
Walla
VeinsMiner
ZanesMinimap
.. Og lidt flere


Jeg har også begyndt at lave mere til min datter.
Hun vil meget gerne have der er heste i spillet.
Dengang var det så Mo'Creature jeg måtte installer.
Men der er nu kommet heste i spillet og man kan tæmme dem og ride på dem.
For at tæmme en hest skal man stadig bruge æbler men giver man hesten et æble og forsøger at sætte sig på den, forsøger man derved st tæmme den. Du ved når den er tæmmet at der kommer hjerter omkring. Nu skal du så sætte en sadle på, tryk 'e' og sæt sadlen på. Her kan man nu også give hesten armor.
Er kommet sådan en smart lasso 'lead' som man kan holde styr på sin hest.
Sætter man et enkelt hegn kan man gøre sin hest fast dertil med den lead.
Der er via. Mo'Creature også elefanter, disse skulle man også kunne tæmme og give sadle på. 
Hvordan ved jeg pt. Ikke lige nu.

Der er også mange andre mod som nu er blivet interesant til at give min datter med til fornøjligheder.

Mod pack list:
Mo'Creature 
Bibliokraft
Not Enough Items
Jabba
Morph
MineColonies
Traincraft
VeinMeiners
ZanesMinimap



Ingen kommentarer: