lørdag den 30. januar 2010

Middelalder center

Ja så har jeg været en uge på Middelalder centret. Startet der som aktivering projekt og var da også lidt imod at komme der over, skulle kun sidde og arbejde med læder.

Da jeg ankom syntes jeg der var lidt forvirring, men det er jo også mandag morgen og den slags.
Der var ikke rigtig nogle modtagelse, så jeg gik bare over ved læder afdelingen og ventede der. Indtil en der hed knud spurgte mig om hvad jeg ville. Derefter løb det hele på plads og jeg sprang ud i at lave 2 poser på 2 dage så prøvede jeg at lave en ny slags syning til brug i sko. Det gik også godt og jeg kunne så starte på syning i sko.
Har fået reparet 1 par sko og er i gang med et par til.

Men efter denne uge, har jeg da fået en anderledes indsigt i det og er ikke helt så negativ mere omkring det vil jeg nok sige. Det er alligevel ret spændende.

Ingen kommentarer: