søndag den 18. december 2011

blender modeller

Jeg har brugt en del tid på det sidste og finde ud af hvordan man bruger blender, igen.
Det havde ændret sig lidt fra sidste men der er også gået fra 2.4 til 2.6.

Jeg fik lyst til at lave en "hest" model til sofie.
Sofie kan jo godt lide heste.
Min først model blev ikke helst så god.
(Bemærk bagbenene som jeg gjorde ekstra for de skulle lige nogle bagben med gik da virkelig galt! ^^)

Så valgte jeg at bruge et billede, så gik det også en del bedre. (Mangler bare hoved nu)
Men havde nogle problemer og fandt ud af jeg have lavet brug af 2 spejlninger på begge modeller.
Så nu vil jeg lave det hele om igen.

Så kommende version vil forhåbentlig blive meget bedre.

Min ide var at kunne lave nogle simpel modeller der kunne lige nogle voksagtig modeller.
Eller ligesom Nitendo spil som fra mario.

Fandt også en fantastisk hjemmeside med masser af modeller.
http://www.blendswap.com/?showall=true

Ingen kommentarer: