søndag den 11. december 2011

Stoppet wow

Så nu har jeg for ikke så lang tid siden stoppede med at spille wow.

Så kunne jeg så finde tid til at spille nogle af de f2p spil som er rundt omkring.

Dem jeg har prøvet er

  • Dragon nest, God
  • Eden Eternal, God
  • Black Prophercy, var ganske godt.
  • Vindictus
  • Age of Conan, Gad jeg ikke efter et stykke tid
  • DC Universe, Sjov superhelt spil. Men der er ikke mange superkræft man kan vælge imellem. Nemt at gå til
  • City of heroes, større udvalg af kræfter man kan bruge dog ikke som f2p spiller.
  • Champions Online, stor udvalg af kræfter men også begrænset af f2p.
  • LOS, sjovt fps DoTa ligende spil.
Og sikkert nogle flere jeg lige glemmer.
Har så også fået tid til at kaste mig over min projekter i Unity og blender. Men jeg skulle lære at bruge dem på ny. Havde glemt meget af det.

Ingen kommentarer: