lørdag den 10. februar 2007

14 dage til flytning

Ja, det er jo ikke lang tid.

Men om 14 dages tid skal vi være færdig med huset og flytte derud fra vores lejlighed.

Idag har vi så været ud og arbejde på huset.
(Vi er mig og min svigerfar, tjoo svigermor og kone var også med... men de laver ikke så meget! Andet ind at se og kigge i Reklammer og spise slik :). Jo det laver da maden til når vi skal have noget at spise)

Hvad har man så lavet?

Tjoo jeg var igang med badværelset

  • Jeg har sat nogle skab op
  • Sat knager op til håndklæder
  • Sat lås på døren
  • Sat et køkkenskab på siden.
  • Færdig gjort et skab ved siden af vaskemaskinen
  • Rydte op i køkkenet så der er klar til
    at tapeseres.

Svigerfar har lavet følgende.

  • Sat vindue kam på i køkkenet
    (har voldt ham mange problemmer da det skulle sættes på en bestemt måde)
  • Begyndet på kamme til stuen.

Hvad mangler vi så..

  • Færdig gøre køkkenet

    • Mangle at fue gulvet
    • Sætte fliser op
    • Tabeser
    • Luftet skal repareres
  • Færdig gøre badværelset
    • Pusle bor til den lille
    • Vaske gulv.
  • Brøkers
    Loftet igen.
    • Gulvtæppe
  • Stuen skal have gulvtæppe.

Men så skulle vi vist også være færdig og klar til at flytte den 24. feb.. Så MASSEr af tid . NOT!

Kan ses billede på min kones hjemmeside

Ingen kommentarer: