tirsdag den 6. februar 2007

Første post


Ja... jeg tænkte, nu vil jeg også lige lave mig en blog.

Ikke fordi mit liv er særlig interesant, men fordi andre også gør det.
Jeg kommer nok sikkert også til at glemme at post/skrive heri.

Idag skulle jeg hjem og lave ens computer. Den kunne ikke komme på internet og var en ny maskine, den gamle kunne efter sigende godt.
Jeg havde prøvet at afinstaller driverne til netkortet og installeret dem igen, med nye driver.
Men det hjalp ikke, så ringet jeg til supporten og sammen fandt vi så ud af det nok var en firewall der spæret for den, fordi han kunne godt se computeren på deres net.
Men jeg syntes ikke lige der var nogle firewall, med havde da vist nok set der var en Norman Antivirus der kørte. Efter jeg fik den fjernet fra systemmet virkede det hele også ganske rigtig.
Han blev så også glad nu kunne han komme på nettet igen.
Så til andre en anden gang check firewall ;)

På nettet fandt jeg også følgende, han har virkelig sat det ret godt sammen.

Jeg har også fundet en artikel hvordan man laver en Diablo 2 server.

Man skal bruge
Download dem her

Ingen kommentarer: