fredag den 16. februar 2007

Min dagligdag!

Ja, vil da lige skrive om min YDERST spændende dagligdag! :)

Jeg stå op omkring kl 12.
(Her skal det dog lige siges at jeg har sikkert været på arbejde fra kl 23.30 til kl 6.00, kommet hjem omkring 6.45)

Derefter sætter jeg mig hovedsaglig ved computeren og læse email, rss og andet jeg sådan lige finder på nettet, til omkring kl 15.30.
Jeg har også joinet nogle sourceforge projekter

  • varzeneh - som 3D graphic artis
  • dnfbb full - som Dansk oversætter
SÅ skal jeg se Tegnefilm på RTL2, MEGET vigtig!! ;) ;)

Omkring kl 19 tiden falder jeg i søvn igen og vågner ved 21-22 tiden. Så jeg kan vågne op og klar til at tage på arbejde.

Det er typisk en hverdag for mig.
Ret kedelig ikke!!.. når man sådan lige ser det i tekst! *suk*

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stakkels dig :-d

Unknown sagde ...

Ja jeg har det meget hårdt :D

ej, det er ikke så slemt har jo selv valgt det!