mandag den 4. februar 2008

først dag med dagbog

Idag fik jeg kigger lidt på udvikling af et GEDCOM program, kigget lidt på kode fra nogle projekter jeg havde funder på sourceforge.com af dem alle var kun myFamily interesant at kigge videre på.

Jeg fik også spillet lidt på min character på WYDGlobal, gik fra 64-74.
Har flere character derpå, en hunter (level 60'erne), beastmaster (70'erne) og en knight (50'erne)
Det er en meget nem spil efter man bare kan sætte den til at grinde og så forlade til at lave noget andet imens.. Meget smart lavet. Dog tag det lidt af det sjove fra spillet. Loot kommer automatisk ind til en. Man skal ikke samle det op eller noget.

Oplevede sofie fik stået ved sin gå orgel, det var da meget sjov var faktisk ved at se ud som om hun godt kunne gå lidt. Selvom jeg godt ved der er langt vej endnu før der virkelig sker. Så var det da et skridt i den rigtig retning.



Lone havde fået ringet til sin store bror for at høre om det fjernsyn (42 tommer) som var i elgiganten var en godt nok et. Det virkede det så vi skal ud og købe det i morgen(idag).
Jeg tænkte på om vi så skulle købe en Harddisk optager.
Jeg syntes det kunne være en smart ide, men ved ikke, vi har jo stadig video bånd vi kan bruge hvis det endelig er.

På arbejdet, mødte jeg til tomme bord og at lageret ikke virkede. Jacob havde dog kørt med det men der var vist opstået et problem og nu virkede det altså ikke mere.
Så vil jeg køre på den måde vi plejer med de rigtig plader var der ikke(3mm) men der var nogle 8mm så dem brugte jeg i stedet sammen med et program som lå længere henne.
Men det var enten det eller vente længere, de vil værkføre ikke så vi brugte bare det for at komme igang.
Pladen var ret lang tid og jeg havde så masse tid til omkring 3 tiden.
Deri mellem hjalp jeg så Ole og skulle så køre plader og andet ind for ham.
Så det var jo egentlig ret fint!
Til morgen bliv jeg mødt af Alf som klaget lidt over at jeg ikke havde skrevet antal og færdig gjort kasserne. Sagde han ikke direkte med sagde at der bare skulle gøres det. Er da også rigtig nok men jeg mener at de ikke var helt færdig og derfor vil jeg ikke færdig gøre dem. Men det kan være jeg husker forkert.
Jacki var også lidt sur over eller ham over at der var et bord der skulle tømmes, endnu engang som han sagde det. Men det er da ikke altid der er det, idag kunne jeg bare ikke nå der efter som jeg også skal være truckføre og andet. kan jeg ikke nå det hele.. detsvære.
Var lidt nemmer da man havde en hjælpere, som dog ikke altid var til stor hjælp, hjalp det dog lidt.

Ingen kommentarer: