onsdag den 13. februar 2008

Onsdag 13 feb

Idag vil jeg snakke med Lasse (Min værkføre), vil nemlig bruge mine sidst ferie dag jeg har. (13 dage, 3 fra firmaet og 10 fra dagpenge). Men så ringet han lige i samme øjeblik så det passede da meget fint.
Fik jeg så sagt jeg holder omkring 11 marts, så skulle det vist passe sammen.

Lasse vil egentlig bare sige at jeg skulle på dagholdet lige og få en updatering.
Åbenbart stille jeg ikke midter punkt rigtig, fordi der kommer krater. Men det er nemlig ikke derfor. Grunden er fordi jeg ikke stiller på hastigheden. Men gerne lidt på focus punktet og det er nogle gang ikke godt nok.

På arbejde forgik det stille og roligt der var ingen problemmer og plade lager var begyndt at virker, dog stadig med lidt små problemmer. Men det klaret jeg da nemt :-)

Ingen kommentarer: