mandag den 11. februar 2008

Weekenden over

Ja så er det godt 4 dage siden jeg sidst har skrevet, men der er også sket en del siden da.

Jeg har fået kigger lidt på blender de sidst par dage, fandt også en masse interesante thing. Jeg så nemlig lige at gameengine måske kunne være god til at bruge at lave mit RPG spil.
Vil også gerne lave en "Film", der var programmet Pencil også en godt alternativ, til at lave animationer. Pencil laver det så i 2D.
(Fandt ud af man skal bruge Scene til mange ting

Lidt gode links til blender ting.
Eternal Lands skulle være lavet i blender, men jeg syntes ikke rigtig det virker særlig godt.

I weekenden kom Pia og Arne også, de skulle hente vores gammel fjernsyn som de gerne vil have. Min mor kom om Søndagen, hun havde været ud i sin campingvogn for at se hvordan det stod til med den.

Har haft tandpine hele weekenden, der har været min visdom tand, jeg troede det var fordi den vil ud. Men der var gået hul på den, så den skulle alligevel ud. Men hold da op hvor havde jeg ondt i tanden i weekenden.

Søndag nat på arbejde, var rigtig nemt, kranen var gået i stykke og derfor kunne man ikke få plader ind til laser 3 så den havde jeg ikke tændt. Men jeg fik da tømt pladerne fra laser 4. Der brugte jeg en truck til at køre de færdig plader over.
Mandag nat var kranen lavet, sådan da, kæden holderen var faldet af.
Jeg fik det også rigtig dårlig i løbet af natten.

Ingen kommentarer: